ZWIĘKSZAMY widoczność zasięg sprzedaż
Wychodząc z założenia, że SEM (Search Engine Marketing) jest najlepszym sposobem prowadzenia działań marketingowych w internecie od wielu lat mocno koncentrujemy na nim swoje działania.
Oferujemy grupę działań promocyjnych w Internecie, które wykonujemy rzetelnie, bazując na doświadczeniu i na bieżąco analizując wyniki.
Działamy kompleksowo, odciążając klientów w wielu kwestiach
i sugerując skuteczną optymalizację. Osiągamy bardzo dobre efekty!
Nasza oferta i realizacja zlecenia zawsze uwzględniają obszar i zakres działalności oraz budżet klienta. W każdym jednak przypadku mamy ten sam cel:
EFEKTYWNA PROMOCJA W INTERNECIE, KTÓRA ZWIĘKSZY ZYSKI!
Nasza praca daje mierzalne, satysfakcjonujące efekty.
Osiągamy je dzięki temu, że prowadzone przez nas kampanie są starannie zoptymalizowane, zautomatyzowane i na bieżąco nadzorowane przez specjalistów
Google Ads
Pierwsze cztery pozycje w wyszukiwarce Google to reklamy, które są emitowane za pośrednictwem Google Ads. Potencjalny klient, szukający konkretnych produktów lub usług, wpisuje do wyszukiwarki interesujące go frazy. W odpowiedzi Google wyświetla mu wyniki, a w tym na czele listy są linki sponsorowane.
Co musisz wiedzieć
Kampania spowoduje znaczny wzrost liczby zapytań, wypełnionych formularzy kontaktowych, wykonanych telefonów czy złożonych rezerwacji.
Naszym klientom oferujemy wiele form reklamy, właściwie opracowanej dla danej marki i preferencji grupy docelowej. Tworzymy popularne reklamy tekstowe, które wyświetlane są nad i pod wynikami organicznymi. Z naszych obserwacji wynika, że równie efektywna jest reklama graficzna, gdzie kliknięcie w baner przenosi na stronę WWW. Google Ads daje wiele więcej możliwości: reklamy video, reklamę w poczcie Gmail czy dedykowane środowisku e-commerce kampanie produktowe.
- Płatność tylko za kliknięcie w reklamę, ponieważ wyświetlania linków są za darmo.
- Natychmiastowe wdrożenie kampanii, bowiem reklama pojawi się do 24h od podpisania umowy.
- Reklama pokaże się wyłącznie osobom zainteresowanym konkretnymi produktami/ usługami.
- Możliwość wstrzymania reklamy w dowolnym momencie z przesunięciem budżetu na inny termin.
- Linki sponsorowane pokazują się na wszystkich urządzeniach.
- Klient pozna dokładny koszt pozyskania klienta.
- Analiza sytuacji klienta i działania jego konkurencji w wyszukiwarce.
- Tworzymy listę słów i fraz kluczowych, które spowodują ruch na stronie.
- Projekt kreacji graficznych, zgodne z wytycznymi Google.
- Przeprowadzamy testy A/B, które wyłonią najskuteczniejsze reklamy dla danego klienta.
- Wdrożenie wszystkie dostępnych w Google Ads rozszerzeń reklam.
- Integracja bieżącej kampanii Google Ads z kontem Analytics (wdrażamy pomiar konwersji).
- Regularne optymalizacje, doskonalące ruch do witryny.
- Eliminacja nietrafnych zapytań, żeby nie generowały kosztów.
- Udostępnianie raportu z danymi bieżącymi i historycznymi w cyklach wybranych przez klienta ( miesięczny, tygodniowy, dzienny).
- Koszt prowadzenia kampanii Ads składa się z dwóch elementów – z budżetu przeznaczonego na kliknięcia oraz wynagrodzenia agencji (tzw. opłaty za prowadzenie kampanii).
- Budżet zasila konto Ads skąd pobierana jest kwota za kliknięcia (lub z wykorzystaniem innego sposobu rozliczenia).
- Dzięki elastycznej konfiguracji możemy ustalić jaki budżet dzienny chcielibyśmy przeznaczać na reklamę.
- Jednostkowa cena kliknięcia uzależniona jest od wielu elementów takich jak: konkurencyjność branży czy zasięg geograficzny.
SEO - pozycjonowanie stron www
Umiejętne pozycjonowanie strony internetowej i e-commerce to bez wątpienia jedno z najskuteczniejszych narzędzi w drodze po sprzedażowy sukces firmy. Ponad 80% użytkowników wchodzi na WWW przez wyszukiwarkę, a naszym zadaniem jest sprawienie, by trafiali właśnie na strony naszych klientów.
Co musisz wiedzieć
Celem pozycjonowania stron jest pojawienie się konkretnej strony lub podstrony na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Nasze działania powodują większe zainteresowanie ofertą klientów, bardziej wartościowy ruch na stronie WWW i perspektywiczną rozpoznawalność marki na rynku.
Wynikiem dobrze przeprowadzonego pozycjonowania strony jest zwiększony ruch organiczny na stronie. Jesteśmy skoncentrowani na uzyskaniu maksymalnie dobrych efektów, które przekładają się na wzrost widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google.
- Wyższe miejsca w wynikach wyszukiwania przekładające się na większą liczbę odwiedzin na stronie
- Strona, która często pojawia się w wynikach wyszukiwania, jest lepiej zapamiętywana przez potencjalnych klientów.
- Bieżąca komunikacja z potencjalnym i stałym klientem.
- Wzmacnianie pozycji na rynku.
- Dobieramy słowa kluczowe.
- Przeprowadzenie audytu SEO dobierając strategie i odpowiedni pakiet.
- Optymalizacja serwisu internetowego, które mają na celu zwiększyć efektywność procesu.
- Przygotowanie nowych tekstów na stronę lub przeredagowanie obecnych.
- Opracowujemy raporty dostępne na koniec każdego miesiąca.
Wpisy blogowe
Naszą mocną stroną jest fakt, że sami przeprowadzamy badania rynku, gromadzimy niezbędne informacje i na ich podstawie piszemy teksty
na blogi. Nasza samodzielność jest znaczącym odciążeniem dla klientów, którzy bez angażowania własnego czasu, otrzymują gotowy materiał, mający znaczące przełożenie na rozwój biznesu. Wpisy na bloga należą do najbardziej efektywnych narzędzi marketingu internetowego i budują silne relacje z konsumentami.
Co musisz wiedzieć
Pisane przez nas artykuły blogowe są ciekawe merytorycznie dla odbiorców, wplatamy w nie linki do produktów oraz właściwe słowa kluczowe pod wyszukiwarki. W efekcie powstaje zoptymalizowany, a jednocześnie atrakcyjny artykuł, który wciąga i generuje chęć dokonania zakupu. Głównym celem pozycjonowania jest przekazanie ciekawych merytorycznie treści i zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku.
Nasza samodzielność jest znaczącym odciążeniem dla klientów, którzy bez angażowania własnego czasu, otrzymują gotowy materiał, mający znaczące przełożenie na rozwój biznesu. Wpisy na bloga należą do najbardziej efektywnych narzędzi marketingu internetowego i budują silne relacje z konsumentami
- Wzrost odwiedzin strony internetowej poprzez nasycenie wpisów słowami kluczowymi.
- Promocja marki w mediach społecznościowych poprzez udostępnianie wpisów.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez nadanie firmie statusu eksperta w danej dziedzinie.
- Aktywizacja obserwatorów do bania udziału w dyskusjach.
- Opracowanie harmonogram publikacji wpisów blogowych
- W porozumieniu z klientem ustalamy tematy, które będą poruszane we wpisach blogowych
- Tworząc wpisy na bloga zamieszczamy w nich linki do produktów i skupiamy się na słowach kluczowych
- Przygotowanie oprawy graficznej każdego wpisu
- Publikacja zaakceptowanych wpisów na stronach internetoweych
Wizytówka Google
Stworzenie profesjonalnej wizytówki Google daje szansę na szybkie znalezienie firmy w wyszukiwarce. Poprawnie opracowana wizytówka zawiera wszystkie najważniejsze informacje, takie jak: nazwa, adres siedziby, godziny otwarcia, telefon kontaktowy, zdjęcia, adres witryny. Firma jest widoczna także na mapach Google, a internauci mogą zostawiać na jej temat własną opinię.
Co musisz wiedzieć
Przygotowane przez nas wizytówki generują wysoką pozycję w organicznych wynikach Google, a jednocześnie dają klientom dostęp do ważnych statystyk, obrazujących, ile osób widziało wizytówkę i z niej skorzystało. Wspieramy również w udzielaniu odpowiedzi na negatywne opinie, dbając o stworzenie dobrego PR-u naszych klientów.
- Rozpoznawalność marki na lokalnym rynku-ściągasz do siebie klientów z okolicy, dla których korzystanie z usług firmy znajdującej się w pobliżu jest wygodne i pozwala na zbudowanie trwałej relacji firma-konsument.
- Możliwość dodawania wpisów i zdjęć dla lepszego zaprezentowania swojej oferty.
- Dane teleadresowe, godziny otwarcia i mapka z dojazdem do siedziby firmy stanowią ogromną wygodę dla potencjalnego klienta, który w trybie natychmiastowym uzyskuje wszystkie te informacje.
- Tworzenie lub edycja już istniejącej wizytówki w Google
- Dodawanie 4 zdjęć produktu i 2 wpisów w miesiącu
- Wsparcie przy odpowiadaniu na negatywne opinie
- Opracowanie raportu dostępnego na koniec każdego miesiąca
Social Ads
Prowadząc firmę trzeba pamiętać, że widoczność w mediach społecznościowych daje ogromne możliwości wypromowania marki i zwiększenia sprzedaży. Maksymalnie wykorzystujemy zatem potencjał wszystkich serwisów, celując przede wszystkim w użytkowników Facebooka, Instagrama, Twittera oraz LinkedIna.
Co musisz wiedzieć