CASE STUDY

WELLU

WellU Larens – to seria rewolucyjnych kosmetyków, które dzięki wieloletnim badaniom dostarczają składniki odżywcze do skóry znacznie skuteczniej niż konkurencyjne produkty.

NASZE ZADANIE

Firma WellU wprowadzała na rynek nową serię kosmetyków koloryzujących. Poproszono nas o stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej serii zaczynając od nazwy.

CELE DO ZREALIZOWANIA

Nazwa powinna dobrze współgrać z istniejącymi już produktami oraz podkreślać charakter produktów.

PROCES TWORZENIA PROJEKTÓW 3D

I Etap – Analiza marki WellU.

Dokładnie zapoznaliśmy się z materiałami dostarczonymi przez klienta oraz zdobyliśmy wiedzą na temat produktów koloryzujących oraz ich grup docelowych.

II Etap – Analiza konkurencji.

Zanim zaczęliśmy tworzyć nazwę, przeanalizowaliśmy firmy konkurencyjne oraz ich identyfikację wizualną produktów. Chcieliśmy w ten sposób zbadać trendy oraz znaleźć oryginalne, nowe podejście do prezentowania produktów.

III Etap – Tworzenie nazwy.

Spośród stworzonych nazw, zaprezentowaliśmy dwie:

LUMIU

Nazwa LUMIU powstała z połączenia łacińskiego słowa oznaczającego światło (lumen), oraz brzmienia nazwy wellU.

 

PULVORO

PULVORO w języku esperanto oznacza proszek (coś sypkiego). Nazwa ma dumny elegancki wydźwięk nadający produktom cech marki premium. W przeciweiństwie do LUMIU nie nawiąuje do nazwy wellU, pozwalając na tworzenie całkowicie odrębnego wizerunku.

IV Etap – Konsultacje.

Powstałe nazwy wraz z projektami logotypów wysłaliśmy klientowi. Klient postanowił, że w nazwie powinno być słowo Larens odnoszące się do innej serii kosmetyków firmy. Przygotowaliśmy propozycje uwzględniając uwagi, tak powstały: Lumiu by Larens, Pulvoro by Larens Larens Silencio, Mingo by Larens oraz Sophia by Larens.

Po konsultacjach ostatecznie powstała nazwa Larens Colour ze względu na silne przywiązanie klientów do serii produktów Larens.

NASZE ZADANIE

Firma WellU potrzebowała profesjonalnej sesji grafik przedstawiające swoje produkty. Postanowiliśmy wykorzystać trójwymiarowe modele aby stworzyć idealne opakowania z możliwością i ch późniejszej edycji.

CELE DO ZREALIZOWANIA

Rendery z produktami musiały być idealnie wiernym odwzorowaniem fizycznych opakowań. Osoba widząca grafikę w magazynie czy na stronie internetowej nie powinna widzieć ingerencji komputerowej.

PROCES TWORZENIA PROJEKTÓW 3D

I Etap – Otrzymanie fizycznych produktów od klienta.

Na początku klient dostarczył nam wszystkie produkty dzięki czemu sami mogliśmy je zmierzyć, sfotografować oraz dobrać parametry fizyczne materiałów.
Na podstawie pomiarów i fotografii stworzyliśmy materiały referencyjne w środowisku 3D.

II Etap – Modelowanie.

Korzystając z referencji stworzyliśmy wierne odwzorowanie produktów na trójwymiarowej scenie.

III Etap – Nadawanie tekstur oraz materiałów.

Każdy opakowanie zostało dokładnie przeanalizowane, dzięki czemu każdy model posiada odpowiednie materiały (współczynnik załamania światła, refleksy, metaliczność itp.).

IV Etap – Oświetlenie.

Oświetlenie jest niezwykle ważne, by nasz render nabrał fotorealizmu. Ustawiliśmy światła tak, by podkreślić ważniejsze punkty w kompozycji (np złote tłoczenia na pudełkach).

V Etap – Ustawienia kamery i postprodukcja.

Przed czasochłonnym procesem renderowania należy zadbać o parametry obiektywu. Ustawiliśmy parametry w taki sam sposób jak podczas profesjonalnej sesji zdjęciowej. Powstałą grafikę retuszowaliśmy w programie graficznym.

EFEKTY

Zarówno klient jak i my, jesteśmy zadowoleni z wyniku naszej pracy. Cieszymy się, że mogliśmy rozwijać się razem z projektem.