Pliszka

Projekty 3D

Firma PLISZKA powstała w 1989 roku. 30-letnie doświadczenie i wiele zrealizowanych inwestycji sprawiły, że cieszą się opinią eksperta w zakresie inżynieringu przeciwpożarowego.

NASZE ZADANIE

Zostaliśmy poproszeni przez firmę Pliszka o stworzenie profesjonalnych wizualizacji systemów przeciwpożarowych, które zostają użyte w materiałach promocyjnych.

CELE DO ZREALIZOWANIA

Marka oferuje produkty i usługi dla kilku grup klientów. Są to osoby, które kupują produkty dla siebie (stylistki rzęs), osoby, zajmujące się sprzedażą hurtową (dystrybutorzy), stylistki, które chcą pogłębić wiedzę (kursantki) oraz grupa chętnych, by uczyć przedłużania rzęs (instruktorki). Naszym celem było zbudowanie platformy, która zaspokoi potrzeby wszystkich grup docelowych, dając im różne uprawnienia, które wynikają z potrzeb, przynależności do grupy i stopnia zaangażowania w relacje z marką. Jednocześnie strona WWW ze sklepem i blogiem miała swoim nowoczesnym, eleganckim wizerunkiem wzbudzać zaufanie, chęć współpracy i promować Taida Niklas Lash Collections jako markę świadomą potrzeb swoich klientów i wyznaczającą nowe trendy w branży. Naszym celem było skoordynowanie wszystkich założeń i etapowe wdrażanie ich, by zrealizować nadrzędny cel, jakim było zbudowanie wizerunku i nieustanne zwiększanie sprzedaży.

PROCES

Aby sprostać oczekiwaniom klienta, proces budowania strony internetowej rozpoczęliśmy od odświeżenia i uzupełnienia naszej wiedzy o projektach w świecie mody i kosmetyków, a za kierunek inspiracji wzięliśmy największe światowe marki, jak np. Marc Jacobs, Yves Saint Laurent czy Gucci. Dzięki temu udało nam się stworzyć stronę elegancką, utrzymaną w minimalistycznym tonie, gdzie biel i czerń stanowią fundament, a intensywne kolory grafik są energetycznym uzupełnieniem. Wykorzystaliśmy przy tym profesjonalne zdjęcia z zawodową modelką Osi Ugonoh, finalistką Top Model, która jest twarzą marki.

Witryna została opracowana na platformie WooCommerce i zoptymalizowana pod kątem SEO, SEM i początkowo służyła do sprzedaży produktów Taida Niklas Lash Collections. W dość krótkim czasie okazało się, że zgodnie z początkowymi założeniami sklep internetowy trzeba rozbudować, uzupełniając go o kolejne funkcjonalności. Nasz proces zmian i udoskonalania e-commerce miał wiele etapów, wśród których chcemy wymienić najważniejsze.

  • Integracja kilku modułów, która pozwala na wygodne przydzielanie poziomów dostępu na stronie WWW, dzięki czemu różne grupy użytkowników mogą mieć dostęp (lub nie) do danych produktów/ usług w preferencyjnych cenach.
  • Opcja „smart oferta”, która polega na tym, że podczas robienia zakupów system informuje o promocjach, podpowiada dodatkowe produkty (działanie prosprzedażowe), ale też podsuwa praktyczne rozwiązania, co można dokupić, by np. przedłużyć termin przydatności kleju (działanie edukacyjne i prosprzedażowe).
  • Integracja z listami mailingowymi.
  • Stworzenie systemu faktur bezpośrednio w sklepie.
  • Integracja z kurierami – możliwość nadania przesyłki bezpośrednio z panelu administratora.
  • Integracja z Google Analytics oraz dynamiczny remarketing w Google Ads.
  • Integracja z programem magazynowo – księgowym.
  • Skrypt, który dynamicznie odświeża wartość zamówienia przy zmianie ilości produktów w koszyku. (Wdrożony przez nas, ponieważ WooCommerce go nie posiada).
  • Stworzenie serii maili z powiadomieniami systemowymi np. o realizacji zamówienia.
  • Skrypt gratisów/ niespodzianek – do każdego zamówienia w konkretnych przedziałach cenowych są automatycznie dodawane za darmo prezenty dla klientów. (Napisany przez nas).
  • Elastyczne sposoby wysyłki w zależności od wybranej płatności – niektóre moduły ukrywają się, inne ze sobą krzyżują, łączą, mając na siebie wpływ. (Wdrożony przez nas, ponieważ WooCommerce nie posiada takiej funkcjonalności).
  • Integracja z systemem wspomagania sprzedaży, co pozwala na automatyczne, zindywidualizowane podejście do każdego użytkownika e-commerce. Klienci otrzymują imienne powiadomienia o nowych lub rekomendowanych dla nich produktach, przypomnienie o tym, że może kończyć im się zapas produktów. System pozwala też na aktywizację starych klientów, którzy nie kupują od jakiegoś czasu. Z kolei integracja z bramką SMS pozwala na wysyłanie wiadomości na komórki klientów, co jest najbardziej bezpośrednią formą dotarcia do klienta.
  • Skrypt, który informuje o tym, za ile trzeba jeszcze zamówić, by wysyłka była gratis.
  • Strona posiada interaktywne mapy dystrybutorów i instruktorów w całej Polsce.
  • Funkcja zaawansowanych raportów sprzedażowych dla administratora, generująca wiele złożonych podsumowań.
  • Została wprowadzona intensywna optymalizacja prędkości strony. Po stronie serwera: wykorzystanie jednych z najszybszych serwerów w Europie, opartych na PHP7.3 i MariaDB10.1, Varnish, Redis. Po stronie frontendu: CDN, LazyLoad dla grafik, czcionek, skryptów i arkuszy CSS. (Wynik w Google PageSpeed na poziomie 98 dla wersji mobilnej i 100 dla wersji desktopowej).

EFEKTY

Z dumą obserwowaliśmy proces, podczas którego Taida Niklas Lash Collections stała się wiodącą na rynku marką z jednym z najbardziej rozbudowanych e-commerce w branży. Strona internetowa może stanowić wzór dla innych, ponieważ dynamicznie się rozwija, na bieżąco reagując na potrzeby użytkowników. Warto podkreślić, że wiele modułów i funkcjonalności zostało wdrożonych na prośbę klientek marki, co dowodzi, że Taida Niklas Lash Collections jest odpowiedzialnym i godnym zaufania partnerem. Nasze cele zostały zrealizowane, a ponieważ strona wciąż się rozwija – kolejne są na etapie wprowadzania.

Współpracujemy nieprzerwanie od 2016r., podczas dotychczasowej współpracy pracownicy Agencji Reklamowej Artbeat wykazywali się dużą kreatywnością oraz oryginalnością prezentowanych koncepcji. Szybka reakcja na nasze potrzeby oraz terminowa realizacja zleceń w połączeniu z wysoką jakością produktu końcowego sprawiły, że bez wątpienia będziemy kontynuować współpracę .

Kuba Niklas, Dyrektor Zarządzający
Taida Niklas Lash Collections